افشای تصاویری ازبلک بری پاسپورت باسیستم‌عامل اندروید

جی اس ام: شایعاتی به گوش می‏رسد مبنی بر اینکه بلک‏بری به تولید گوشی اندرویدی می‏اندیشد و تصاویری که به‏تازگی منتشر شده شایعات در مورد عرضه گوشی با سیستم‌عامل اندروید را قوت بخشیده است.

ممکن است این خبرها جعلی و شایعه باشد، اما Crackberry تایید کرده است که تولید گوشی اندرویدی بلک‏بری احتمالا حقیقت دارد. این اولین بار نیست که می‏بینیم اندروید روی گوشی‏های پاسپورت اجرا می‏شود، به همین دلیل کم‏کم باید باور کنیم که بلک‏بری در اندیشه استفاده از اندروید در دستگاه‌ها و تجهیزات خود است، ولی به‏هرحال این شرکت هنوز هیچ بیانیه رسمی در این باره اعلام نکرده است. بلک‏بری گوشیPassport Silver Edition را به‏تازگی معرفی کرده و بعید است نسخه دیگری با سیستم‌عامل اندروید معرفی کند.

علاوه‌بر این، به نظر می‏رسد بلک‏بری فعلا در حال آزمایش چگونگی اجرای اندروید روی سخت‏افزار معروف خود است. گوشی جدید بلک‏بری از نمایشگر ۵/ ۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰، باتری ۳۴۵۰ میلی‏آمپرساعتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۱، ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‏برد. این گوشی با قیمت ۵۴۹ دلار به فروش می‏رسد.