مایکروسافت در بین ارائه‌دهندگان ابزارهای سازمانی برای ساعت اپل

همکاران سیستم: تولیدکنندگان نرم‌افزارهای سازمانی که منتظر ورود ساعت مچی هوشمند اپل بودند، از این هفته می‌توانند وارد بازار جهانی کسب‌و‌کار شوند و ابزارهای خود را برای این دستگاه ارائه دهند. به گزارش وب‌سایت Tevhworld، در حالی که بسیاری از ابزارهای سازمانی اولیه مخصوص Apple Watch با قابلیت مشابه ابزارها در گوشی آی‌فون ارائه شده‌اند، اما شرکت‌ها بر این مساله تاکید دارند که استفاده از نرم‌افزارها و ابزارهای مذکور روی مچ دست می‌تواند آسان‌تر از گوشی هوشمند دسترسی به اطلاعات را فراهم آورد.

شرکت Blue Jean Networks ابزاری ارائه کرده است که جلسات ملاقات پیش‌رو را به افراد یادآوری می‌کنند و برنامه جلسات را به آنها نشان می‌دهد. این ابزار که به صورت همزمان با سرویس کنفرانس‌های ویدئویی شرکت مذکور در ارتباط است، همچنین قابلیت‌های ویژه‌ای در اختیار ساعت مچی قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به محاسبه معکوس زمان باقیمانده برای جلسه کاری بعدی و دسترسی به جلسات در حال برگزاری از طریق نمایشگر ساعت اشاره کرد.

این محصول مانند دیگر ابزارهایی که از سوی اپل ارائه شده است، باید به صورت همزمان به آی‌فون متصل شود تا کار کند.

اما شرکت Good Technology از تولیدکنندگان ابزارهای مدیریت موبایلی، محصول ویژه خود برای ساعت اپل را به‌گونه‌ای ارائه کرد که با نرم‌افزار همکاری‌های سازمانی Good Work در ارتباط است. با این ابزار کاربران می‌توانند ایمیل‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به تقویم الکترونیکی را از سوی Good Work دریافت کنند و البته مدیران شبکه می‌توانند اطلاعات مورد نظر خود را روی نمایشگر کاربران ارائه دهند.