ال‌جی دستگاه واقعیت مجازی برای G3 عرضه کرد

دنیای اقتصاد: شرکت ال‏جی هفته گذشته از ارائه VR for G۳ برای کسانی که گوشی تلفن همراه هوشمند G۳ را خریداری می‏کنند خبر داد. واقعیت مجازی G۳ با Google Cardboard کار می‏کند و کاربران گوشی G۳ را قادر می‏کند تا بتوانند از گستره وسیعی از اپلیکیشن‏ها و بازی‏های سازگار با واقعیت مجازی که ازGoogle Play دانلود می‏کنند استفاده کنند.

بر خلاف سایر وسایل واقعیت مجازی که با پردازنده‏ها و نمایشگرهای خود طراحی شده‏اند، VR for G۳ از قابلیت‏های صوتی و تصویری G۳ برای ارائه گزینه‏ای سبک‌تر و راحت‌تر بهره می‏برد. به لطف نمایشگر Quad HD این گوشی، VR for G۳ به‌منظور انتقال تجربه واقعی‌تر واقعیت مجازی قادر است تصاویری شفاف‌تر و باکیفیت بیشتر ارائه کند.

VR for G۳ از قابلیت اختصاص طراحی کلید پشت ال‏جی بهره می‏برد. در طراحی VR for G۳ همچنین از تمامی قابلیت‏های بلندگوی یک وات با Boost AMP برای افکت‏های صدایی رساتر و شفاف‌تر برای تطبیق با تصاویر گویا استفاده شده است. برای تجربه‏ای شخصی، VR for G۳ می‏تواند با هدست‏های بلوتوث نظیر LG Tone Infinim™ ترکیب شود تا لذت تکنولوژی بی‏سیم کاملا احساس شود. طراحی VR for G۳ بر پایه طرح اولیه Google Cardboard است وVR for G۳ به‌صورت آنلاین برای طرفداران تکنولوژی‏های عمومی خانگی در دسترس خواهد بود. حلقه مغناطیسی نئودیمیم روی کناره‏های VR for G۳ با حسگر ژیروسکوپ مغناطیسی G۳ کار می‏کند تا اپلیکیشن‏ها انتخاب شوند و بتوان بدون لمس صفحه نمایش صفحات را ورق زد.