سیلیکون پاور ازSSDهای جدید خود رونمایی کرد

دنیای اقتصاد: سیلیکون پاور یکی از تولیدکنندگان محصولات گروه حافظه در دنیا از جدیدترین درایوهای حالت جامد (SATAIII (SSD خود به نامSlim S۸۵ و V۸۵Veloxبا حداکثر ظرفیت ۹۶۰ گیگابایت رونمایی کرده است. از ویژگی‌های این SSDهای جدید سرعت خواندن و نوشتن بالا، کاهش زمان بوت شدن سیستم، افزایش کارآیی سیستم و افزایش بازده در زمان اجرای بازی هستند. از طرف دیگرSlim S۸۵ و Velox V۸۵ ۷ میلی‌متری بسیار باریک بوده و قابلیت حمل آسان را دارد.

Slim S۸۵ و VeloxV۸۵ سرعت بالایی در انتقال عکس‌ها با وضوح بالا، ویدئوها و فایل‌های چند رسانه‌ای ارائه می‌کند. این محصول یک سیستم جامع را برای متخصصان و علاقه‌مندان به بازی‌ها با زمان بوت بالا، سرعت بالا در انتقال داده‌ها و multitasking پیشرفته فراهم می‌کند.

ظرفیت ۹۶۰ گیگابایتی این SSD فضای زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند تا اطلاعات موجود در هارددرایو خود را به آن انتقال دهند. S۸۵ و V۸۵ مقاومت بالایی در برابر شوک و لرزش داشته و از سیستم پایش داخلی و تکنولوژی ECC بهره می‌برند.

Velox V۸۵ با ۶۴ گرم وزن و ۷ میلی‌متر ارتفاع، بسیار باریک بوده و به خاطر حمل آسان، مناسب برای انواع اولترابوک و لپ‌تاپ‌ است. به علاوه این محصول دارای کیت نصب برای لپ‌تاپ‌ها، کامپیوتر‌های رومیزی و اولترابوک‌ها با راه‌حل‌های مختلف به روز رسانی است.

این دو SSD در ظرفیت‌های مختلف ۲۴۰ گیگابایت، ۴۸۰‌گیگابایت و ۹۶۰ گیگابایت در ابعادی برابر ۷ در ۸۵/۶۹ در ۱۰۰ میلی‌متر عرضه می‌شوند. جالب است بدانید که این محصولات مجهز به Wear Leveling برای افزایش عمر محصول، فناوری ECC برای تضمین فرآیند انتقال داده و مصرف پایین انرژی هستند. این محصولات با گارانتی داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه می‌شوند.