ایسنا: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تغییراتی که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت‌های اپراتوری در حال اجرا است در آینده بسیار نزدیک کاربران شاهد تغییرات جدی و فاحش در کیفیت سرویس‌دهی اینترنت خواهند بود. کاظم ابراهیمی صدرآبادی در پاسخ به این سوال که طی ماه‌های اخیر، مشترکان موبایل و اینترنت اختلالات متعددی را تجربه کرده‌اند و با این وجود، مخابرات بدون توجه به کیفیت سرویس‌دهی به طور دائم بحث تغییر تعرفه را مطرح می‌کند، اظهار کرد: قطعا اکنون وضعیت تلفن همراه نسبت به دو یا سه ماه گذشته تفاوت بسیاری کرده و به مراتب بهتر شده است.

وی در عین حال گفت:‌ مشکلات فعلی نیز با اجرای کامل شبکه ۳G و به روزرسانی شبکه نسل ۲ تا پایان امسال حل خواهد شد. مدیر عامل مخابرات ایران همچنین اظهار کرد:‌ مشکلاتی که طی ماه‌های گذشته درباره تلفن همراه ایجاد شد، مربوط به گذر از نسل ۲ ارتباطی به نسل سوم می‌شد، چراکه در این مقطع لازم بود علاوه بر نصب و راه‌اندازی شبکه نسل ۳، تجهیزات خود در نسل ۲ را نیز ارتقا دهیم.

مدیر عامل مخابرات ایران درباره تعرفه‌های مخابراتی نیز عنوان کرد: اگر تعرفه مکالماتی تلفنی ایران را با سایر کشورهای همجوار قیاس کنید به خوبی مشخص می‌شود که ما حداقل تعرفه‌ها را داریم.

پایان اختلالات موبایلی تا آخر اسفندماه