اقتصادنیوز: گوشی‏های آی‌فون همیشه از گران‏ترین گوشی‏های موجود در بازار بوده‏اند، گوشی آی‌فون ۶ پلاس با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی همچنان گران‏ترین تلفن همراه است. در حال حاضر گوشی آی‌فون ۶ پلاس ۱۲۸ گیگابایتی گران‏ترین تلفن همراه موجود در بازار است. بر اساس مشاهدات در سایت‏های آنلاین و بازار موبایل، قیمت بدون گارانتی و باگارانتی پایه این تلفن همراه به ترتیب ۳۸ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال و ۴۰ میلیون ریال است، اما این گوشی را تا قیمت ۶۰ میلیون ریال هم به فروش می‏رسانند. قیمت باگارانتی آی‌فون ۶ پلاس با حاظه داخلی ۶۴ و ۱۶ گیگابایتی نیز به ترتیب ۳۷ میلیون ریال و ۳۱ میلیون ریال است. بعد از آی‌فون ۶ و ۶ پلاس، یکی دیگر از گوشی‏های گران‏قیمت Samsung Galaxy Note ۴ است که این روزها با قیمت حدود ۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال در بازار ایران به فروش می‏رسد. گران‏ترین گوشی‏های موجود در ایران

اقتصادنیوز: گوشی‏های آی‌فون همیشه از گران‏ترین گوشی‏های موجود در بازار بوده‏اند، گوشی آی‌فون ۶ پلاس با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی همچنان گران‏ترین تلفن همراه است.

در حال حاضر گوشی آی‌فون ۶ پلاس ۱۲۸ گیگابایتی گران‏ترین تلفن همراه موجود در بازار است. بر اساس مشاهدات در سایت‏های آنلاین و بازار موبایل، قیمت بدون گارانتی و باگارانتی پایه این تلفن همراه به ترتیب ۳۸ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال و ۴۰ میلیون ریال است، اما این گوشی را تا قیمت ۶۰ میلیون ریال هم به فروش می‏رسانند. قیمت باگارانتی آی‌فون ۶ پلاس با حاظه داخلی ۶۴ و ۱۶ گیگابایتی نیز به ترتیب ۳۷ میلیون ریال و ۳۱ میلیون ریال است. بعد از آی‌فون ۶ و ۶ پلاس، یکی دیگر از گوشی‏های گران‏قیمت Samsung Galaxy Note ۴ است که این روزها با قیمت حدود ۲۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال در بازار ایران به فروش می‏رسد.