دنیای اقتصاد: شرکت همکاران سیستم، با برگزاری یک نمایشگاه اختصاصی، «راهکاران» را به مدیران کسب‌و‌کارها و علاقه‏مندان به نرم‏افزارهای کاربردی سازمانی معرفی می‏کند. این نمایشگاه طی دو روز پانزدهم (ساعت ۱۴ تا ۱۹) و شانزدهم دی‏ماه (ساعت ۹ تا ۱۹) در هتل المپیک تهران برگزار می‏شود و بازدیدکنندگان از نزدیک با «راهکاران» آشنا می‏شوند.

این راهکار جامع نرم‏افزاری (Enterprise Solution) براساس آخرین فناوری‏های روز و مطابق با جدیدترین مفاهیم ERP در دنیا تهیه و به بازار ارائه شده است.

نمایشگاه اختصاصی همکاران سیستم، شامل دو بخش مجزای کارگاهی و نمایشگاهی است. در بخش نمایشگاهی، «راهکاران» همکاران سیستم به تفکیک حوزه‏های محصولی به بازدیدکنندگان نمایش داده شده و همچنین زیرساخت‏ها و تکنولوژی‏های به کار رفته در این محصول نیز برای علاقه‏مندان تشریح خواهد شد.

علاوه بر این، در این نمایشگاه نسخه جدید محصول اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم نیز به بازدیدکنندگان ارائه می‏شود. از مهم‏ترین تغییرات ایجاد شده در این نسخه می‌توان به اضافه شدن ویرایشگر قدرتمند داخلی، افزایش راحتی کاربری، بهبود واسط کاربری (UI) و توسعه قابلیت‏های امنیتی اشاره کرد. محصول سپیدار همکاران سیستم که ویژه کسب‌و‌کارهای کوچک است نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.