دستبندی که اندروید را به روی پوست شما می‌آورد

فارنت: Cicret نه یک ساعت هوشمند است و نه گوشی هوشمند یا تبلت. بلکه دستبندی است شامل یک پروژکتور پیکو و ۸ حسگر. این گجت جدید تمام سخت‌افزار لازم برای اجرای اندروید و اپلیکیشن‌های آن را دارد. کافی است مانند صفحه لمسی گوشی هوشمند، روی مچ خود ضربه زده و روی ساق دست بازی مورد علاقه خود را اجرا کنید. Cicret یک خالکوبی دیجیتال نیست. تصاویر توسط پروژکتور به‌راحتی روی مچ نمایش داده می‌شوند. در حال حاضرCicret فقط یک نمونه اولیه است و تمام تصاویر منتشر شده از آن نمایشی هستند.

دو نکته مهم درباره این دستبند وجود دارد؛ اول اینکه هنوز سرمایه‌گذاری مشخصی روی این پروژه انجام نگرفته است، اما Cicret در حال پذیرش کمک‌های مالی مستقیم از طریق وب‌سایت خود است. ما تمایلی نداریم که شما را به این سرمایه‌گذاری تشویق کنیم، چون هیچ تضمینی وجود ندارد که این محصول مورد استقبال قرار گیرد. دوم اینکه در حال حاضر Cicret هنوز ساخته نشده است. پس مراقب کلاهبردارانی که از طریق وب‌سایت‌ها، اقدام به فروش این دستبندمی‌کنند باشید.

سازنده این دستبند، به‌منظور انتقال امن داده‌ها یک اپلیکیشن با عنوان Cicret ساخته است. به احتمال خیلی زیاد Cicret موج جدیدی در گجت‌های پوشیدنی ایجاد خواهد کرد، گرچه این دستبند هنوز ساخته نشده است، اما صبور باشید، ماه پشت ابر نمی‌ماند و به‌زودی خواهیم دید که Cicret در بازار با چه استقبالی از طرف کاربران مواجه خواهد شد.