معرفی اولینتبلت اچ‌تی‌سی وگوگل

دنیای‌اقتصاد: در Nexus ۹، طراحی پیشرفته HTC در کنار آخرین نرم‌افزارهای نسخه Android™ Lollipop تجربه بی‌نظیری در کار با تبلت را ارائه می‌دهد. اچ‌تی‌سی از عرضه اولین تبلت با Android™ Lollipop Nexus ۹، خبر داد. Nexus ۹، که نتیجه همکاری نزدیک اچ‌تی‌سی و گوگل است، برترین تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های منحصر به اچ‌تی‌سی را در کنار نرم‌افزارهای پیشرفته و با کاربری آسان گوگل (intuitive software) جمع کرده است.

Nexus ۹ صاف و صیقلی، با روکشی از آلومینیوم صیقل داده شده‌ که به‌صورت یکپارچه از صفحه نمایش تا پشت گوشی امتداد می‌یابد مهارت اچ‌تی‌سی در طراحی دقیق فلزی را به نمایش می‌گذارد. همچنین این تبلت به صفحه نمایش ۹/۸ اینچی با نسبت تصویر

"۴:۳ (Viewing Ratio) مجهز است که در عین راحتی برای در دست نگه داشتن، برای انجام کارهای روزمره مناسب است. وزن این دستگاه سبک و قابل حمل تنها ۴۳۶ گرم است. در مهم‌ترین بخش، این تبلت قدرتمند که استفاده از آن بسیار ساده است به یک پردازشگر دو هسته‌ای - ۶۴ بیتی Nvidia® Tegra® K۱ مجهز است که جابه‌جایی میان برنامه‌های مختلف را سریع و آسان انجام می‌دهد و در عین حال که کارت-ویدئو (Keppler GPU) کارآیی و گرافیک در سطح کامپیوتر‌های رومیزی را در این تبلت ارائه می‌کند. دوربین جلویی ۶/۱ مگاپیکسلی و دوربین عقبی ۸ مگاپیکسلی لحظه‌های مهم را همان‌گونه که بوده‌اند به تصویر می‌کشد. صفحه نمایش Nexus ۹ با رزولوشن ۲k(۲۰۴۸×۱۵۳۶)، هنگام دیدن عکس، ویدئو یا هنگام وبگردی جزئیات واضح و رنگ‌هایی شفاف را به نمایش می‌گذارد. برای علاقه‌مندان موسیقی و بازی‌های رایانه‌ای، بلندگوهای دوقلوی جلویی با amp هوشمند و HTC BoomSound™ در حالت بلندگو، صدای استریوی قوی در دستگاه را ممکن می‌سازد.