فون پد 7 جدید ایسوس در ایران عرضه شد

نسل جدید Fonepad ۷ ایسوس با نام FE۳۷۵CG با قابلیت تماس تلفنی، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان و پردازنده ۶۴ بیتی به بازار ایران عرضه شد. به گزارش «موبنا»، تبلت اندرویدی FE۳۷۵CG ایسوس که چندی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۴ تایوان رونمایی شد، نسبت به نسل قبلی سبک‌تر شده و طراحی حاشیه دور صفحه نمایش نیز به کمتر از ۶ میلی‌متر کاهش یافته است. در قلب نسل جدید Fonepad ۷ پردازنده چهار هسته‌ای و ۶۴ بیتی اتم اینتل یعنی Z۳۵۶۰ با فرکانس ۸۳/۱ گیگاهرتزی قرار داده شده است. این تبلت در حالت تماشای فیلم تا ۵/۱۰ ساعت و در حالت مکالمه ۳G تا ۲۰ ساعت شارژ نگه می‌دارد.

صفحه نمایش هفت اینچی این تبلت از نوع IPS و دارای رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ است. از دیگر مشخصات فون پد جدید ایسوس می توان به دوربین ۵ و ۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری PixelMaster و دو اسپیکر استریو در جلوی تبلت با فناوری SonicMaster ایسوس اشاره کرد.

براساس این گزارش، FE۳۷۵CG که با گارانتی آوات روانه بازار شده دارای دو ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگابایتی است و با اسلات Micro SD ظرفیت آن تا ۶۴ گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

Fonepad ۷ جدید که در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، طلایی و قرمز عرضه می‌شود، به‌صورت پیش فرض نسخه اندروید ۴/۴ کیت‌کت را به یدک می‌کشد و ایسوس رابط کاربری ZenUI خود را نیز به همراه آن عرضه کرده است.