هوشمند‏هایی برای گوشی‏ اولی‏ها

خبرگزاری فارس: ال‏جی الکترونیکس گوشی‏های جدید L Fino و L Bello را برای رده سنی نوجوان و کسانی که در بازارهای نوظهور ۳G برای اولین بار صاحب یک گوشی هوشمند می‏شوند، تولید کرده است. در این محصولات از دوربین‏ قوی و پردازنده چهارهسته‏ای استفاده شده است. ال‏جی ‏دو مدل از جدیدترین گوشی‏های هوشمند سری L با رده قیمت مقرون‏به‏صرفه را در IFA ۲۰۱۴ برلین رونمایی خواهد کرد. ال‏جی تصمیم دارد با ارائه گوشی‏هایی با دوربین‏ قوی و پردازنده چهار هسته‏ای و قیمت مناسب حضور گوشی هوشمند خود را در بازارهای اصلی گسترش دهد.

L Fino و L Bello از امضای ال‏جی در طراحی کلید پشت برخوردار هستند. ال‌جی اعلام کرده: تحقیقات روی رفتار مشتریان نشان می‏دهد که دوربین یکی از عوامل اصلی تصمیم‏گیرنده در انتخاب برای نوجوانان و افرادی است که برای اولین بار گوشی هوشمند می‏خرند. سری جدید L LG دوربین بهتری نسبت به سایر گوشی‏های هوشمند در همین گروه دارد.

ال‏جی از آغاز این ماه عرضه L Fino و L Bello را در بازارهای اصلی ۳G در آمریکای لاتین آغاز می‏کند و پس از آن به کشورهای اروپایی، آسیا و کشورهای مستقل مشترک‏المنافع عرضه خواهد می‏کند. در مشخصات اصلی L Fino، تراشه چهار هسته‏ای ۲/۱ گیگاهرتز، نمایشگر ۵/۴ اینچ ۴۸۰×۸۰۰ با ۲۰۷ پیکسل در اینچ با WVGA IPS، حافظه یک گیگابایت و RAM ۴ گیگابایت، دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو VGA، باتری ۱۹۰۰ میلی‏آمپر، سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‏کت، امکانات شبکه HSPA+ ۲۱Mbps ۳G به چشم می‏خورد. L Fino، در رنگ‏های سفید، مشکی، طلایی، قرمز و سبز عرضه خواهد شد. L Bello دارای تراشه چهار هسته‏ای ۳/۱ گیگاهرتز، نمایشگر ۵ اینچ ۴۸۰×۸۵۴ با ۱۹۶ پیکسل در اینچ با FWVGA IPS، حافظه یک گیگابایت، RAM ۸گیگابایت، دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو یک مگاپیکسل، باتری ۲۵۴۰ میلی‏آمپر، سیستم‌عامل اندروید ۴٫۴٫۲ کیت‏کت و شبکه: HSPA+ ۲۱Mbps ۳G است. L Bello در رنگ‏های سفید، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.