زیبا‌ترین نوت‌بوک را ایسوس به بازار  فرستاده است
دنیای‌اقتصاد- اگرچه آن روزها کانفیگ (قابلیت‌های فنی) نزد خریداران نوت‌‌بوک اهمیت بیشتری دارد تا طراحی ظاهری و رنگ و... . اما همچنان برخی به این فاکتور اهمیت بسیاری می‌دهند و در نتیجه شرکت‌های سازنده نیز که به دنبال جلب نظر مساعد تمام گروه‌های کاربری هستند اقدام به عرضه نمونه‌هایی با طراحی خاص و زیبا به بازار می‌کنند. نمونه‌هایی که اکثرا دارای کانفیگ مطلوبی نیز بوده و دو مولفه زیبایی و قابلیت‌های فنی مطلوب را در کنار هم دارد که این موضوع به قیمت گران این نوع نوت‌بوک‌ها منجر شده است.

یکی از برندهای عرضه‌کننده نوت‌بوک‌های زیبا ایسوس است که زیباترین نوت‌بوک سال ۲۰۱۳ را به بازار عرضه کرده است.
این نوت‌بوک که NX90 نام دارد با صفحه نمایش 4/18 اینچی‌اش علاوه بر زیبایی ظاهری کانفیگ (قابلیت‌های فنی) مطلوبی دارد، به‌طوری‌که به پردازنده Intel Core i7 740QM، رم هشت گیگابایتی و هارددیسک یک ترابایتی مجهز است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم
NVIDIA GeForce GT335M DDR3 VRAM و صفحه نمایش آن 4/18 اینچ با وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل است.
در دو طرف صفحه نمایش این لپ‌تاپ، دو بلندگوی استریو دو اینچی
Bang & Olufsen قرار دارد که این بلندگوهای عظیم، به دلیل طراحی منحنی خاصی که دارند، هنگام بسته شدن لپ‌تاپ در دو طرف کیبورد قرار گرفته و در نتیجه باعث افزایش قطر دستگاه نشده‌اند.
بدنه این لپ‌تاپ نیز از آلومینیوم براق با روکش آینه‌ای ساخته شده است که بر زیبایی ظاهر آن افزوده است.
این لپ‌تاپ زیبا همچنین به شبکه بی‌سیم Wi-Fi، بلوتوث، پورت شبکه Ethernet، پورت‌های HDMI و وی جی ای، پورت eSata، پورت‌های USB 3.0 و کارتخوان با قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های گوناگون مجهز است.
برخورداری از دو عدد تاچ پد، صفحه کلید فارسی، باتری لیتیومی 6 سلولی با طول عمر بالا و بهره‌مندی از سیستم‌عامل ویندوز از دیگر مشخصه‌های این لپ‌تاپ است.