کشف 250 دستگاه Galaxy S4 تقلبی  در آلمان
موبنا- پلیس آلمان 250 دستگاه از گوشی Galaxy S4 تقلبی را در شهر اشتوتگارت کشف و ضبط کرد. کشف تعداد زیادی گوشی تقلبی در کشوری مثل چین خیلی عجیب نیست، اما در یک کشور اروپایی خیلی بعید به نظر می‌رسد.
مقامات آلمانی پس از کشف ۲۵۰ دستگاه از گوشی‌های Galaxy S۴ در فرودگاه اشتوتگارت که از کشور هنگ‌کنگ وارد شده بود، بسیار شگفت‌زده شدند. بر اساس گزارش ماموران گمرک در اشتوتگارت، آنها به یکی از مسافران که ادعا می‌کرده که وی محموله‌ای از کابل به ارزش دو هزار دلار حمل می‌کند، مشکوک شده و تمام بسته‌های وی را باز می‌کنند، اما با صدها دستگاه گوشی هوشمند مواجه می‌شوند.
ظاهرا این گوشی‌ها قرار نبوده که در آلمان به فروش برسند، بلکه برای عرضه در بازار گرجستان صادر شده‌اند. براساس این گزارش، پس از کشف و ضبط گوشی‌های تقلبی، همه این دستگاه به وسیله پلیس با استفاده از چکش خرد و شکسته شده‌اند. گزارش‌ها حاکی است، قیمت این تعداد گوشی در فرم اصل، معادل ۲۰۰ هزار دلار یا ۱۵۰ هزار یورو است. بر این اساس، پلیس آلمان به شدت در حال بررسی موضوع است تا دریابد، آیا این محموله برای نخستین‌بار و فقط یک روز وارد این کشور شده، یا وابسته به باند قاچاق است و همیشه این موضوع اتفاق می‌افتد.