دنیای‌اقتصاد- دسترسی به منابع خبری و مقالات مختلف با توجه به تعداد زیاد وب‌سایت‌های اینترنتی کاری دست‌نیافتنی است، اما سایت www.net-nameh.com به افرادی که وقت زیادی ندارند تا همه منابع خبری و سایت‌های پربازدید را مطالعه کنند کمک بزرگی می‌کند. شما به کمک این سایت می‌توانید گزیده اخبار و اطلاعات و اتفاقاتی را که در دنیای اطرافتان می‌گذرد، از طریق پست الکترونیکی دریافت کنید.
در واقع نت‌نامه یک سرویس خبرنامه الکترونیکی است که روزانه به ارائه منتخب اخبار در حوزه‌های مختلف می‌پردازد. براساس آنچه در توضیحات این سایت آمده، نِت‌نامه طرحی برای خبرنامه‌های ایمیلی است، شبیه مجله‌ها و نشریه‌ها، که در آن می‌توانید مطالب مفید و تخصصی و لینک‌های جذاب مورد نیاز در موضوعات موردعلاقه خود را بدون صرف وقت زیاد به دست‌ آورید.
این سرویس اینترنتی، خبرنامه‌های خود را در موضوعات متنوعی مانند بیرق، یاقوت، ارتباطات و رسانه، کانون قلم، قاب، امت اسلامی، رصد رسانه‌ها، باشگاه که در قسمت میانی سایت دیده می‌شود، ارائه می‌کند. هرکدام از این موضوعات بخش‌های خاص خبری خود را پوشش می‌دهند. برای مثال بیرق، برای بچه هیاتی‌های فضای مجازی، اخبار مربوط به مراسم و مناسبت‌های مذهبی، هیاتی‌ها، مراسم سخنرانی مداح‌ها و... را گردآوری می‌کند. یاقوت، دنیای رنگارنگ گرافیک را زیر و رو می‌کند و گلچینی از اخبار و موضوعات مرتبط با گرافیک را منتشر می‌کند.
بخش ارتباطات و رسانه، تلاش می‌کند در حوزه‌های مربوط با رسانه، تبلیغات و علوم ارتباطات پوشش مناسبی داشته باشد.
کانون قلم، خبرنامه‌ای ویژه اساتید دانشگاه است تا از اطلاعات و اخبار و مقالات مربوط با خبر شوند.
قاب، ویژه علاقه‌مندان به فیلم است و خبرنامه‌ای متشکل از اخبار و حواشی، نقد و مقاله، سکانس‌های برتر، دیالوگ‌ها و موسیقی فیلم است. امت اسلامی نیز، اخبار و حوادث مربوط به کشورهای جهان اسلام را مورد بررسی و انتشار قرار می‌دهد.
همچنین رصد رسانه، مانیتورینگ اخبار در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف را انجام می‌دهد. اما بخش باشگاه، خبرنامه ورزشکاران و البته ورزش‌دوستان است و هر آنچه را در مورد ورزش و حواشی آن است، منتشر می‌کند. این موضوعات در طول هفته برای علاقه‌مندان به‌صورت خبرنامه ایمیلی ارسال می‌شود.

خبرنامه الکترونیکی