دوربینی با نمایشگری با قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه
دنیای اقتصاد- دوربین‌های بدون آینه این روزها طرفداران زیادی در بازار دارند و مدل‌های متنوعی از آنها به بازار معرفی می‌شود. شرکت Samsung هم یکی از این تولیدکنندگان است که مدتی پیش مدل اولیه دوربین بدون آینه NX300M را با امکانات مختلف به بازار معرفی کرد.
این شرکت، اما به تازگی نسخه جدیدی از این دوربین را با نمایشگر ۳۱/۳ اینچی AMOLED لمسی و قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه به بازار معرفی و عرضه کرده است. این دوربین به خاطر عملکرد نمایشگر چرخان خود امکان عکاسی از خود را برای کاربرانش ساده‌تر کرده است.
علاوه بر این، قابلیت‌های دیگر این دوربین با مدل قبلی فرقی نکرده است و همچنان مجهز به یک حسگر ۳/۲۰ مگاپیکسلی از نوع APS-C بوده و حساسیت آن هنگام عکاسی بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ متغیر است. این دوربین امکان عکاسی بی‌وقفه با سرعت ۸ فریم بر ثانیه را داشته و از امکاناتی مانندWi-Fi، SmartShare و NFC هم بهره می‌برد.
هر چند زمان عرضه جهانی این دوربین اعلام نشده است، اما این زمان چندان هم دور نیست. با این حال، اما این دوربین جدید در حال حاضر با قیمتی برابر ۸۴۰ دلار و در رنگ‌های متنوع سفید، مشکی و قهوه ای در کره جنوبی عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.