دوربین سوپرزوم فوجی فیلم برای کاربران خانگی
دنیای‌اقتصاد- مدل FinePix F660EXR از دوربین‌های سوپر زوم محبوب فوجی فیلم در بازار داخلی است.
این دوربین که به حسگر EXR CMOS با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل مجهز است به لنز فوجی‌نون ۲۴-۳۶۰ میلیمتر با توانایی زوم ۱۵ برابر مجهز است.
این لنز در حالت واید ۲۴ میلی‌متر به راحتی می‌تواند میدان دیدی کاملا گسترده را پوشش دهد تا در یک عکس بتوانید تصویر یک چشم‌انداز طبیعی پهناور را ثبت کنید.
این دوربین همچنین توانایی زوم ۱۵ برابر را دارد. این دوربین همچنین توانایی ضبط ویدئوییP ۱۰۸۰ Full HD را نیز دارد.
این فیلمبرداری می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم انجام شود و امکان استفاده از زوم کامل اپتیکال و ضبط صدای استریو نیز با آن وجود دارد. همچنین این دوربین توانایی عکاسی پیاپی با سرعت ۸ فریم بر ثانیه در رزولوشن کامل را نیز دارد. عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه هم می‌تواند انجام گیرد، ولی رزولوشن به ۸ مگاپیکسل کاهش می‌یابد.
نمایشگر ۳ اینچی این دوربین هم رزولوشن ۴۶۰.۰۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که رزولوشن بسیار بالا و خوبی است. این دوربین مجهز به یک فلاش Pop-up قدرتمند با برد موثر ۷/۳ متر نیز هست. در قسمت لبه‌ سمت راست دوربین کاوری لاستیکی دیده می‌شود که پورت‌های این دوربین زیر آن قرار گرفته‌اند. در زیر آن‌هم شاهد یک پورت استاندارد HDMI و یک پورت AV/USB
هستیم.
این دوربین همچنین مجهز به باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ NP-۵۰A است که در هر بار شارژ کامل توانایی شارژدهی به اندازه‌ گرفتن ۳۰۰ عکس را دارد. عکس‌های گرفته شده نیز بر روی کارت حافظه SD/SDHC/SDXC ذخیره می‌شوند.
به طور کلی F۶۶۰ دوربین کامپکت سوپر زومی است که طراحی و ساخت با کیفیت و ارگونومیکی دارد و در ضمن دارای مودهای عکاسی حرفه‌ای است. این دوربین توانایی ضبط ویدئویی ۱۰۸۰p Full HD، سنسور پیشرفته و باکیفیت را دارد و به نمایشگر خوبی مجهز است.
مجهز بودن به لنز واید و قدرتمند با توانایی زوم ۱۵ برابر از دیگر ویژگی‌های این دوربین است.
این دوربین ۲۱۷ گرمی که در رنگ‌های مشکی، طلایی، قرمز و در ابعاد ۱۰۴×۵۹×۳۳ میلیمتر به بازار عرضه شده است، قیمتی حدود ۶۰۰ هزار تومان دارد.