دنیای‌اقتصاد- مدل UX21E-C از زنبوک‌های فوق باریک و سبک وزن ایسوس در بازار داخلی است که به صفحه نمایش 11 اینچی مجهز است و گزینه مناسبی است برای افرادی که به یک لپ‌تاپ سبک، کم‌حجم و... نیازمندند.
بدنه این لپ‌تاپ به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده‌ و به لطف ماشین کاری به کمک دستگاه‌های CNC، نتیجه نهایی، بدنه‌ای بسیار مقاوم و بدون نقص دارد. این لپ‌تاپ به صفحه نمایش ۶/۱۱ اینچی از نوعBright LED مجهز است. پنلی که ایسوس روی این آلترابوک قرار داده است، روشنایی بالایی دارد و کنتراست تصویر و دقت رنگ‌های تولیدی نیز کاملا رضایت بخش است. بالای این صفحه نمایش، یک وب کم VGA تعبیه شده است که در شرایط نوری مناسب، می‌توان با آن تماس‌های تصویری بسیار خوبی برقرار کرد.
از لحاظ ورودی و خروجی هم این دستگاه از یک پورت USB ۲.۰ و یک پورت USB ۳.۰ بهره می‌برد که هر کدام در یک سمت دستگاه قرار دارد. علاوه بر این دو پورت، یک پورت ترکیبی صوتی، خروجی mini VGA و خروجی micro HDMI نیز روی بدنه این دستگاه‌ قرار داده شده‌اند. در مورد کیبورد هم باید بگوییم که تمام کلیدها به جز کلیدهای چهار جهت، دارای ابعاد استاندارد هستند. ایسوس در مدل ۶/۱۱ اینچی، یک باتری ۳۵ وات-ساعت قرار داده است که نزدیک به ۴ ساعت و نیم شارژدهی می‌کند. به طور کلی Zenbook اولین خانواده آلترابوک‌های کمپانی ایسوس است و می‌توانیم به جرات بگوییم که ایسوس در ساخت این دستگاه‌ها، واقعا عالی عمل کرده است. این دستگاه ۱/۱ کیلوگرمی که با رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه شده است با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.