دنیای جدید برای ذخیره خاطرات

بازار دیجیتال- در اختیار داشتن یک ابزار دیجیتال قابل حمل مسلما می‌تواند دریچه‌ای جدید در زندگی کاربران خود باشد. این روزها اما دریچه‌ای که به سوی دنیای‌ موسیقی، فیلم و عکس باز می‌شود، طرفداران بیشتری در مقایسه با دیگر ابزار دیجیتال دارد. به همین دلیل هم هست که هر روز آمار جدیدی از افزایش میزان فروش و تولید دستگاه‌هایMP۳ Player و MP۴ Player منتشر می‌شود. به این ترتیب شرکت‌های فعال در زمینه تولید این محصولات، برای حفظ و افزایش سهم خود از بازار پررونق پرطرفدارترین ابزار دیجیتال، سعی در تولید محصولات جدید و با کیفیت دارند.

Ultra Media Player & Recorder یکی از این محصولات است که به تازگی به بازار معرفی شده است.

کاربران این دستگاه می‌توانند موسیقی‌های موردعلاقه‌شان همراه با تصاویری از آخرین تعطیلات خود را در یک نمایشگر در کف دستشان ببینند. این نمایشگر LCD دارای اندازه ۵/۱ اینچی است که امکان تماشای عکس‌ها، فیلم‌ها و حتی کتاب‌های الکترونیکی را به کاربرانش می‌دهد.

هرچند اندازه این Media Player کوچک و وزن آن سبک است، در مقابل فهرست بلندی از قابلیت‌های مختلف را ارائه می‌کند. این دستگاه مجهز به حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت و کارت حافظه SD است که فضای ذخیره اطلاعات شما را بدون محدودیت و آزاد می‌کند. پورت USB این دستگاه، امکان شارژ همزمان آن از طریق کامپیوتر شخصی یا لپ‌تاپ را با انتقال فایل‌ها و اطلاعات به کاربران می‌دهد. اسپیکر‌های این دستگاه می‌توانند موسیقی را با کیفیت مناسب برای فضای باز در مسافرت‌ها پخش کنند.

به این ترتیب طرفداران این دستگاه می‌توانند به ضبط صدا یا گفت‌وگوها با کیفیت بالا امیدوار باشند. علاوه بر اینها

Ultra Media Player & Recorder قابلیــت اجرای فــایل‌های با فــرمتSWV، MP۳، WMA، JPG و eBook (کتاب الکترونیکی) را دارد.