پرفروش‌های بازار لپ‌تاپ - ۱۹ تیر ۸۶

بازار دیجیتال- در بین انواع لپ‌تاپ‌های موجود در بازار، لپ‌تاپ‌های شرکت سونی به عنوان پرفروش‌های بازار معرفی شدند. طبق اعلام فعالان بازار apple، Dell، Toshiba، sony، HP و... از مارک‌های معروف این کالا در بازار هستند که در این بین لپ‌تاپ‌های سونی آمار فروش بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

فعالان بازار همچنین مدل‌های VNG Tx۵۷GN و VGN FE۴۸G/H را به عنوان مدل‌های پرفروش‌ برند سونی معرفی کردند که مدل VNG Tx۵۷GN با ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده core sol ۱.۳۳، DVD-RW، صفحه نمایش ۱/۱۱ اینچی WXGA و حافظه ۸۰ گیگابایتی با قیمت ۲میلیون و ۱۷۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

در بین لپ‌تاپ‌های Toshiba نیز مدل satellite P۱۰۰ با ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده core Duo ۱.۷۳، حافظه ۱۰۰ گیگابایتی، صفحه نمایش ۱۷ اینچی WEGA و DVD-RW به عنوان جدیدترین مدل از لپ‌تاپ‌های این شرکت معرفی شده است که قیمتی حدود یک‌میلیون و ۲۵۰هزار تومان دارد. مدل Latitude D۶۲۰ نیز گران‌قیمت‌ترین و جدیدترین لپ‌تاپ Dell معرفی شده است که با ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Core ۲Duo ۲.۰ حافظه ۱۲۰گیگابایتی، DVD-RW صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی WEGA با قیمتی حدود یک‌میلیون و ۵۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

فعالان بازار همچنین مدل NX ۷۳۰۰ از لپ‌تاپ‌های HP را نیز از پرفروش‌ترین‌های بازار معرفی کردند که با قیمتی حدود ۶۷۰ تا ۶۹۰هزار تومان به فروش می‌رسد. تجهیز به صفحه نمایش LCD، ۱۵/۴ اینچی WEGA، پردازنده Celeron M۱.۸۶ و حافظه ۸۰گیگابایتی از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.