یک مانیتور تمام لمسی مخصوص ویندوز 8

دنیای اقتصاد- کار با ویندز ۸ و ابزارهای جدید مبتنی بر آن این روزها به لذتی جدید برای طرفداران تکنولوژی تبدیل شده است. در این میان نمایشگرهای تمام لمسی بیشترین سهم را در این لذت خواهند داشت. درست به همین دلیل هم هست که شرکت Sharp به تازگی از یک مانیتور تمام لمسی ویژه ویندوز ۸ خودش رونمایی کرده است.

این مانیتور ۲۰ اینچی با مدل LL-S۲۰۱A به بازار معرفی شده است و قابلیت دریافت ۱۰ نقطه لمسی به طور همزمان را دارد. این محصول در دو حالت ایستاده یا خوابیده به صورت تخت قابل استفاده است.

در حالت خوابیده کاربر می‌تواند برای کار از قلم دیجیتال هم استفاده کند. مانیتور تمام لمسی جدید Sharp مخصوص کاربران حرفه‌ای است و برای استفاده در امور اداری و کاری مثل کار با نرم‌افزار مایکروسافت آفیس بسیار مناسب است.

این مانیتور همراه با یک پایه جداشونده ارائه شده است تا به این ترتیب امکان قرار گرفتن روی میز و کار با آن به شکل یک تبلت را به کاربرانش بدهد. همچنین کاربران با استفاده از قابلیت Palm Cancellation می‌توانند در هنگام کار با قلم، مچ دست خود را روی صفحه استراحت بدهند، یعنی وقتی از قلم دیجیتال استفاده می‌شود، لمس کف دست روی صفحه در نظر گرفته نمی‌شود.

این مانیتور لمسی از نرم‌افزار Microsoft Office Ink Tool هم پشتیبانی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد تا روی سندهای نرم‌افزار Word یا اکسل یا پاور پوینت به رسم یا یادداشت برداری بپردازد.

همچنین یک گزینه برای قرار دادن مانیتور با یک زاویه ۱۰ درجه‌ای با سطح زیری در اختیار کاربران قرار دارد که ممکن است در بعضی حالت‌ها کار با آن را برای آنها آسان تر کند. بد نیست بدانید که پنل استفاده شده در این مانیتور هم از نوع UV۲A است که در واقع نوعی از پنل‌های با کنتراست بالای سری VA این شرکت است.

با این همه اما شرکت Sharp هنوز اطلاعات جدیدی درباره زمان و قیمت عرضه این مانیتور اعلام و منتشر نکرده است.