بالاخره پس از جر و بحث‌های بسیار بر سر نحوه اطلاع‌رسانی اپراتور دوم «ایرانسل»، عدنان مصلایی، مدیر روابط عمومی این اپراتور از سمت خود استعفا داد. مشکلاتی که سرانجام مصلایی را بر آن داشت تا از ادامه همکاری با این اپراتور تازه کار صرف نظر کند.

عدم پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران و نیز عدم حل مشکلات بی‌شمار این اپراتور نیمه خصوصی کشور، مشکلاتی است که به نظر می‌رسد استعفای مدیر روابط عمومی ایرانسل بی‌ارتباط با آنها نباشد.

ایرانسل طی دو ماه گذشته نه تنها روند نزولی در جذب تعداد مشترکان خود در بازار داشته است بلکه به علت نزول کیفیت و نیز عدم تکمیل شبکه ارتباطاتی در سایر شهرهای کشور، کاهش بی‌سابقه‌ای در قیمت سیم‌کارت‌هایش را تجربه کرده است.از بحث سیم‌کارت‌های ارزانقیمت که بگذریم باز هم به بحث رجیستر کردن گوشی‌های وارداتی و مشکلات پیش روی آنها بر می‌خوریم. هرچند که چندی پیش مدیران شرکت ارتباطات سیار منعی برای ثبت رنجی گوشی‌های وارداتی نگذاشته بودند اما به گفته واردکنندگان، شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه نمی‌توانند به نمایندگان توزیع خود گوشی‌هایی با شماره‌های رنجی و پشت سر هم بدهند. به هر حال مشکلات رجیستر شدن گوشی‌های وارداتی همچنان آشفته بازاری را در بخش فروش گوشی‌های جدید به وجود آورده است. مخلص کلام اینکه به‌رغم مشکلاتی که در شبکه تلفن‌همراه دولتی وجود دارد و به گفته بسیاری از مشترکان، کیفیت این شبکه طی چند هفته گذشته کاهش فاحشی را تجربه می‌کند اما معاون نظارت شبکه ارتباطات سیار، کیفیت مکالمات تلفن‌همراه را همانند گذشته در حد مطلوب ارزیابی می‌کند!