یک دوربین عکاسی حرفه‌ای زشت

بازار دیجیتال- در میان محصولات مختلف و متنوعی که هر روز روانه بازار دوربین‌های عکاسی دیجیتال می‌شود، بعضی به خاطر طراحی خوب و جالب مورد توجه قرار می‌گیرند و در مقابل بعضی دیگر در این مورد ناکام و ناموفق می‌مانند. کارشناسان و فعالان بازار به تازگی زشت‌ترین دوربین عکاسی دیجیتال حرفه‌ای را انتخاب و معرفی کرده‌اند. این دوربین محصولی از شرکت Pentax بوده در دسته دوربین‌های DSLR این شرکت قرار دارد. این دوربین از سری مدل‌های k-r این شرکت است و با نام Bonnie Pink به بازار معرفی شده است.

این دوربین نسخه‌ای ویژه است که در تعداد ۱۰۰ دستگاه تولید شده است. طراحی بدنه این دوربین رنگارنگ بوده و هر قسمت آن به یک رنگ است. با این حال، اما هیچ‌کدام از این ویژگی‌ها نتوانسته توجه کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این در حالی است که شرکت‌های رقیب مانند Hasselblad که به تولید محصولات خاص مانند دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای با تم ماشین‌های فراری می‌پردازند، در این بازار موفق‌تر عمل کرده‌اند.

این دوربین قابلیت‌هایی مشابه همه دوربین‌های مدل k-r را داشته و تنها طراحی ظاهری آن متفاوت است. این در حالی است که این دوربین با قیمت گران و غیرمنطقی ۱۱۰۰ دلار به بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد.