یک دوربین ساده با قابلیت‌های متنوع

بازار دیجیتال- شرکت BenQ به تازگی یک دوربین عکاسی کامپکت را به بازار معرفی کرده است. این دوربین که با مدل S۱۴۲۰ به بازار معرفی شده است، قابلیت‌های متنوعی داشته و برای کاربران تازه کار می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در واقع مجهز بودن این دوربین به تکنولوژی ضد لرزش و حساسیت بالا در هنگام عکاسی ویژگی‌هایی هستند که کار با آن را برای کاربران تازه کار راحت و ساده می‌کنند. این در حالی است که بدنه این دوربین با طراحی مدرن و ساده، محکم بوده و ضد ضربه است.

این دوربین از لرزشگیر اپتیکال تصویر بهره می‌برد و مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره هم هست. این دوربین دارای حداکثر حساسیت ۶۴۰۰ در هنگام عکاسی است که عکاسی با آن در نور کم و در شرایط مختلف را برای کاربرانش راحت‌تر می‌کند. لنز این دوربین فاصله کانونی واید ۲۶ میلیمتری داشته و قابلیت زوم اپتیکال تا ۵ برابر را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری به صورت HD و برابر ۷۲۰ پیکسل را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

دوربین مدل S۱۴۲۰ طراحی ساده‌ای داشته و در رنگ‌های متنوعی مانند نارنجی و بنفش طراحی و تولید شده است. این دوربین قرار است ابتدا به بازار ژاپن و آسیا عرضه شده و سپس روانه بازار اروپا شود.

طبق اعلام شرکت BenQ این دوربین قرار است در اولین ماه سال ۲۰۱۱ به صورت رسمی به بازار عرضه شود.