دوربین نیمه حرفه‌ای با قدرت زوم بالا

بازار دیجیتال- شرکت Samsung که یکی از تولیدکنندگان بزرگ بازار محصولات دیجیتالی شخصی و انواع دوربین‌های دیجیتال است، به تازگی جدیدترین محصولش را به این بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک دوربین عکاسی دیجیتال است که با مدل WB۷۰۰ به بازار معرفی شده است. این دوربین طراحی ساده و باریکی داشته و در دسته دوربین‌های Ultra-Slim این شرکت قرار می‌گیرد. دوربین جدید این شرکت قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۶ مگاپیکسل را داشته و از یک لنز Schneider هم بهره می‌برد.

این لنز امکان زوم اپتیکال قوی و ۱۸ برابر را در اختیار کاربران این دوربین قرار می‌دهد تا حضور آن را در دسته دوربین‌های مگازوم این شرکت به ثبت برساند. این دوربین امکان زوم هوشمند تا ۳/۱ برابر را هم داشته و به‌طور کلی قدرت زوم تا ۲۴ برابر را دارد. این دوربین دارای یک نمایشگر LCD با اندازه بزرگ ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۱۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

دوربین WB۷۰۰ امکان کنترل کامل دستی را به کاربرانش داده و از فیلترهای هوشمند هم بهره می‌برد. این محصول قابلیت فیلمبرداری به صورت HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسل را داشته و امکان کاهش صداهای زائد محیطی را در هنگام فیلمبرداری به کاربرانش می‌دهد. عکس‌های گرفته شده با این دوربین نیمه حرفه‌ای با فرمت RAW و فیلم‌های گرفته شده با آن با فرمت H.۲۶۴ ثبت و ذخیره می‌شوند.

دوربین جدید WB۷۰۰ شرکت Samsung که طراحی سبک و باریکی دارد، دارای ابعاد ۷/۲۱×۵۹×۵/۹۹ میلیمتر است. طبق اعلام شرکت Samsung این دوربین جدید قرار است از ماه آوریل سال ۲۰۱۱ و با قیمت ۹۹/۲۹۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.