دوربین عکاسی جدید همراه با دستگاه بلوتوث خارجی

بازار دیجیتال- شرکت Olympus به‌تازگی محصول جدیدی را به عنوان جایگزین دوربین مدل E-PL۱ به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است. این دوربین که با مدل E-PL۲ به بازار معرفی شده است، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. احتمالا برای اغلب علاقه‌مندان عکاسی و دوربین‌های مختلف، امکانات و قابلیت‌های این دوربین جدید قابل پیش‌بینی است. این دوربین امکانات مشابهی با مدل قبلی خودش یعنی E-PL۱ دارد، اما تنها بعضی از این قابلیت‌ها در مدل جدید ارتقا پیدا کرده‌اند.

طبق اخبار اعلام شده توسط شرکت Olympus، این دوربین دارای لنز F۳.۵/۵.۶ بوده و فاصله کانونی آن حداقل ۱۴ و حداکثر ۴۲ میلیمتر است. این دوربین در هنگام عکاسی حداکثر حساسیتی برابر ۶۴۰۰ دارد و از فیلترهای جدید Dramatic و Tone بهره می‌برد.

نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه بزرگ ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دوربین قرار است با یک دستگاه بلوتوث خارجی به نام PENPAL به بازار عرضه شود. به این ترتیب کاربران این دوربین جدید امکان ارتباط با موبایل هوشمند خود را از این طریق دارند. با این کار این کاربران می‌توانند به راحتی به سایت‌های اجتماعی مانند Flickr، Facebook و YouTube متصل شوند.

فعالان بازار پیش‌بینی کرده‌اند که این دوربین جدید ابتدا در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۱ رونمایی شود و در نهایت در ماه فوریه به صورت رسمی به بازار عرضه شده و به فروش برسد.