دوربین فیلمبرداری جیبی برای علاقه‌مندان به ورزش

بازار دیجیتال- شرکت Kodak یک محصول جدید را برای طرفداران عکاسی و علاقه‌مندان به ورزش به بازار معرفی کرده است. این محصول در واقع یک دوربین فیلمبرداری کوچک دستی است که با مدل Zx۳ به بازار معرفی شده است. این دوربین که این‌بار با نسخه Burton به بازار معرفی شده، ابعاد کوچک و جیبی دارد. این محصول با همکاری و مشارکت شرکت تولیدکننده لوازم ورزشی Burton طراحی و تولید شده است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن برابر ۱۲۸ مگابایت است. با این حال اما کاربران آن امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC در اختیار دارند. این محصول دارای لرزشگیر الکترونیک تصویر بوده و قابلیت تنظیم خودکار روشنایی تصویر را هم دارد.

دوربین مدل Zx۳ امکان فیلمبرداری به صورت HD و برابر ۱۰۸۰ پیکسل را داشته و قابلیت عکاسی با وضوح ۵ مگاپیکسل را هم به کاربرانش می‌دهد. این دوربین قدرت زوم دیجیتال تا ۴ برابر را هم دارد و مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

دوربین جدید Kodak دارای یک پورت USB ۲.۰ بوده و از یک خروجی HDMI و AV هم بهره می‌برد. ابعاد این دوربین برابر ۸/۰×۴/۴×۳/۲ اینچ بوده و وزن آن بدون باتری به ۱۲۸ گرم می‌رسد. شرکت Kodak اعلام کرده است که این دوربین فیلمبرداری جدیدش را به زودی و با قیمت ۹۵/۱۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش خواهد رساند.