براساس گزارش‌های دریافتی و بررسی‌های صورت گرفته در کمیسیون اصل نود، وزارت ارتباطات در گروه «الف» رضایتمندی مردمی قرار دارد.به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسین اسلامی‌، نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پنج کمیته کارشناسی تشکیل شده که کمیته اقتصادی، فنی و عمرانی یکی از این کمیته‌ها محسوب و موارد مربوط به وزارت ارتباطات در این کمیته بررسی می‌شود. اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی‌های صورت گرفته درباره وزارت ارتباطات، تصریح کرد: نمودارهای موجود نشان می‌دهد طی چهار سال گذشته، شکایت‌ها از مجموعه وزارت ارتباطات در حال کاهش و رضایتمندی مردم در حال افزایش است.

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی درباره گلایه‌های موجود از حوزه وزارت ارتباطات، گفت: بخشی از گلایه‌های باقیمانده مربوط به پوشش شبکه تلفن همراه اپراتورهای فعال در این حوزه و تنها در تهران است؛ چرا که در حال حاضر اکثر جاده‌ها و حتی روستاهای دور افتاده نیز تحت پوشش این شبکه قرار دارند.

اسلامی با بیان اینکه برگزاری مناقصات در مجموعه وزارت ارتباطات در دولت نهم و دهم خیلی شفاف شده است، اظهار کرد: مواردی که در این حوزه مطرح شده بود مربوط به پیش از دولت نهم است که به همت مدیران این وزارتخانه حل و فصل شده است.