ماموران کلانتری ۱۴ کرمانشاه سارقی را که پنج‌هزار رم گوشی تلفن همراه را از مغازه‌ای سرقت کرده بود، دستگیر کردند. ماموران کلانتری ۱۴ کرمانشاه با انجام یکسری کار اطلاعاتی سرنخ‌هایی از سارق پنج هزار رم گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان پیدا کردند. متهم تحت تعقیب با استفاده از شگردهای خاص پلیسی در یکی از مراکز خرید و فروش تلفن همراه کرمانشاه حین معامله یک هزار عدد از رم‌های مسروقه دستگیر شد. در بازرسی از منزل این متهم چهار هزار رم دیگر نیز کشف و ضبط شد.

پایگاه‌اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که متهم چندی پیش اقدام به سرقت پنج‌هزار رم گوشی تلفن همراه از مغازه‌ای در اصفهان کرده بود.

اپراتورها با حفظ رقابت در چارچوب و قواعد خاص باهم رفتار کنند

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بازدید از اپراتور دوم گفت که رگولاتوری با اپراتورها رفتار مناسبی دارد و اپراتورها نیز باید ضمن حفظ رقابت در چارچوب و قواعد خاص باهم رفتار کنند و تعامل مناسبی با هم داشته باشند.

محمد کرم‌پور، معاون وزیر ارتباطات از سایت ایرانسل دیدار و اظهار کرد: اعتقاد ما این است که رگولاتوری می‌کوشد که اپراتورها، SAPها، PAPها و... در امور خود و در خدمت‌رسانی به مردم موفق باشند، وظیفه رگولاتوری حمایت، هدایت، کمک به توسعه و پیشرفت آنها است و پیگیری‌ها با رویکرد رشد و پیشرفت اپراتورها و بخش خصوصی است و بزرگ‌ترین سود دولت نیز رضایت‌مندی مردم است.

او ادامه داد: رگولاتوری فرآیندهای اجرایی و رفتار متقابل اپراتورها را که در به وجود آمدن آنها نقش عمده‌ای داشته است، نظارت کرده و با حمایت منطقی از اپراتورها نسبت به حل مشکلات آنها اقدام می‌کند. وی افزود: ما در رگولاتوری اصولی داریم که عبارتند از رقابت، عدالت، انصاف، شفافیت، صراحت، اخلاق مداری و کارهایمان نیز مطابق این اصول است و در عین حال باید ادبیات جدیدی خلق کنیم و در نهایت همه باید فکر، نظر و عمل را به کار ببندیم تا دولت موفق و قدرتمندی داشته باشیم.