PMP حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع

بازار دیجیتال- یک محصول حرفه‌ای برای علاقه‌مندان به موسیقی در بازار عرضه شده است که انتظار می‌رود توجه بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند. این محصول جدید که یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل یا PMP است، به تازگی و توسط شرکت Polaroid به بازار معرفی شده است. نام Polaroid اگرچه یادآور دوربین‌های عکاسی آن هم از نوع قدیمی‌شان است، اما این‌بار این شرکت سعی دارد شانس خودش برای حضور در بازار پلیرها را امتحان کند. درست به همین دلیل هم این شرکت با محصولی حرفه‌ای به این بازار وارد شده است تا حضور قدرتمند را در ذهن کاربرانش ثبت کند.

این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش است و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این محصول قابلیت ارتقای حافظه تا ۳۲ گیگابایت را از طریق کارت‌های حافظه microSD در اختیار دارند.

نمایشگر این دستگاه از نوع LCD تمام لمسی با اندازه مناسب ۸/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول جدید قابلیت اجرا و پخش فایل‌های موسیقی و ویدئویی با فرمت‌های مختلف را دارد و امکان نمایش عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG و BMP را هم به کاربرانش می‌دهد.

این در حالی است که کاربران این محصول قابلیت ضبط صدای دیجیتالی را در اختیار داشته و می‌توانند علاوه بر گوش دادن به برنامه‌های رادیویی، آنها را ضبط هم بکنند. این دستگاه همچنین مجهز به یک اسپیکر داخلی پرقدرت هم هست که صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش و منتشر می‌کند. به این ترتیب کاربران این محصول می‌توانند بدون نیاز به هدفون هم به موسیقی دلخواه خود گوش دهند.

طبق اعلام شرکت Polaroid، این دستگاه در حال حاضر با قیمت مناسب ۹۹/۵۹ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.