PMP سازگار با فرمت‌های مختلف برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری

بازار دیجیتال- شرکت چینی Zebronics به‌تازگی محصول جدیدی را به بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی و چند رسانه‌ای قابل حمل معرفی کرده است. این محصول که با مدل Cinema ۴.۳ Zebmate به بازار معرفی شده، در واقع یک PMP است. این دستگاه دارای نمایشگر بزرگ LCD از نوع لمسی با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۷۲×۴۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل هم این محصول برای کاربران و علاقه‌مندان به فیلم و ویدئو انتخاب مناسبی است.

این PMP امکان پخش و اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های i،mp۳، WAV، WMA، APE، FLAC، AAC، OGG، RAMidi، Amr، RM و M۴a را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌هایi،M۲V، AVI، Mp۴، MOV، QT، ASX، ASF، WMV، VIVi،VIVO، RM، RMVB، Y۴M، OGM، MPEG، DAT، MODi،S۳M، IT، MID، MIDI، VPF، NSA، MPC، MKV، APEAPL، MAC، FLV، ۳GP، VOB و MPG را هم برای کابرانش به نمایش می‌گذارد.

عمر باتری این دستگاه مناسب است و در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۱۳ موسیقی و ۴ ساعت فیلم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول مجهز به رادیوی FM بوده و از امکاناتی مانند کتابخوان الکترونیکی و اجرای بازی‌های کامپیوتری بهره می‌برد.

این PMP مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این محصول قابلیت ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه Micro-SD در

اختیار دارند. طبق اعلام شرکت Zebronics، این محصول جدید به تازگی و با قیمت ۱۲۴ دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.