IMACهای جدید اپل در راه

بازار دیجیتال- مدل MC۴۱۳LL/A به عنوان imac باقابلیت اپل معرفی شد که به زودی وارد بازار داخلی می‌شود. بر اساس اعلام نقش، یکی از عرضه‌کنندگان محصولات این برند در بازار داخلی، این imac به پردازنده intel core ۲ duo ۳.۰۶ GHZ ‌، رم چهار گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت مجهز است.

صفحه نمایش این IMAC هم ۵/۲۱ اینچ با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به اپتیکال درایو DVD±RW ، کارت گرافیک ATI Radeon HD۴۶۷۰از نوع DDR۳ و با ظرفیت حافظه ۲۵۶ مگابایت، بلوتوث، Headphone Jack ، ورودی میکروفن، FireWire ۸۰۰ ، چهار پورتUSB ۲.۰ ، Mini DisplayPort ، SD Card Slot از سایر ویژگی‌های این IMAC است. این مدل IMAC به زودی با گارانتی نقش وارد بازار داخلی خواهد شد. همچنین مدل MC۵۱۱LL/A از IMACهای با قابلیتی است که به زودی وارد بازار داخلی می‌شود. این IMAC دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۵ ، رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است. صفحه نمایش این IMAC نیز ۲۷ اینچ با وضوح تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰ نقطه در اینچ است.تجهیز به اپتیکال درایو DVD±RW ، کارت گرافیک ATI Radeon HD۵۷۵۰ از نوع DDR۵ با ظرفیت حافظه یک گیگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت و... از سایر ویژگی‌های این IMAC است. این IMAC همچنین به بلوتوث، Headphone Jack ورودی میکروفن، FireWire ۸۰۰ ، چهار پورت USB ۲.۰Mini DisplayPort ، SD Card Slot مجهز است.

این مدل نیز به زودی با ضمانت شرکت نقش به بازار عرضه می‌شود.

و اما مدل MC۵۰۹LL/A از مدل‌های باقابلیت IMAC است که به زودی میهمان بازار داخلی می‌شود.

این IMAC هم دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Core i۳،رم چهار گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است.

تجهیز به صفحه نمایش ۵/۲۱ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ، کارت گرافیک ATI Radeon HD۵۶۷۰ از نوع DDR۳ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت، بلوتوث، ورودی هدفون و ... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.