تبلت جدید با قابلیت‌های متنوع

بازار دیجیتال- بازار کامپیوترهای تبلت این روزها حسابی داغ است تا جایی که تولیدکنندگان مختلف به طراحی و تولید این محصولات روی آورده‌اند. این بار هم نوبت شرکت Creative است که تبلت جدیدش را به بازار معرفی کند. این تبلت با مدل ZiiO۷ به بازار معرفی شده است و انتظار می‌رود مورد توجه بسیاری از کاربران و خریداران قرار بگیرد. این دستگاه که به عنوان یکی از رقبای جدی iPad به بازار معرفی شده، قرار است با قیمتی تا یک و نیم برابر قیمت iPad اما با قابلیت‌هایی که می‌تواند مورد توجه کاربران حرفه‌ای و هوشمند قرار بگیرد، روانه بازار شود. این تبلت که اوایل این ماه به بازار معرفی شده است، در دو نسخه ۷ و ۱۰ اینچی طراحی و تولید شده است.

این تبلت مبتنی بر سیستم عامل آندروید نسخه ۱/۲ بوده و از امکانات ارتباطی بلوتوث و wi-fi هم بهره می‌برد. این تبلت دارای یک خروجی HD بوده و از یک اسلات کارت حافظه microSD هم بهره می‌برد. تبلت جدید شرکت Creative در دو نسخه با حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی طراحی و تولید شده است.

مدل ۸ گیگابایتی با نمایشگر ۷ اینچی این تبلت با قیمت ۳۲۲ دلار به بازار عرضه شده است. این تبلت جدید دارای عمر باتری مناسبی است و در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۵ ساعت فیلم و ۲۵ ساعت موسیقی را به کاربرانش می‌دهد.

این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره نسخه ۱۶ گیگابایتی با نمایشگر ۱۰ اینچی خودش اعلام نکرده است، با این حال اما فعالان بازار پیش‌بینی کرده‌اند که این محصول هم تا آغاز سال نو میلادی روانه بازار شود.