لپ‌تاپ‌هایی ویژه کاربران گیمر

بازار دیجیتال- مدل GX۶۶۰ به عنوان لپ‌تاپ باقابلیت MSI و برای کاربران گیمر طراحی و تولید شده است. براساس اعلام شرکت ماتریس، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۱.۷۳GHZ‌، رم ۱۲ گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است. تجهیز به BLU-RAY‌، کارت گرافیکی ATI MOBILITY RADEON HD ۵۸۷۰ با ظرفیت یک گیگابایت از نوع DDR۵‌، صفحه نمایش ۱۶ اینچ از نوع HD GLARE با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ، WIFI، بلوتوث، D-SUB، باتری ۹ CELL‌، وب کم، پورت HDMI، مودم و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ماتریس به فروش می‌رسد.

همچنین مدل GT ۶۶۰ از لپ‌تاپ‌های باقابلیت این برند است که برای کاربران گیمر طراحی و تولید شده است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۷-۷۴۰QM-۱.۷۳ GHZ‌، رم ۱۲ گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت یک ترابایت است.

تجهیز به کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE GTX ۲۸۵M با ظرفیت یک گیگابایت، صفحه نمایش ۱۶ اینچ از نوع HD GLARE‌، ماوس مخصوص گیم، مودم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این مدل لپ‌تاپ هم با قیمت سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت ماتریس به بازار داخلی عرضه شده است.

و اما مدل GX۷۴۰ I۵ از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت مخصوص گیم است که توسط این برند به بازار عرضه شده است.

لپ‌تاپ مذکور، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۵ ۴۳۰M-۲.۲۶GHZ‌، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR۳ و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت است.

تجهیز به کارت گرافیکی ATI RADEON HD۵۸۷۰ با ظرفیت یک گیگابایت، صفحه نمایش ۱۷ اینچ با وضوح تصویر ۱۶۸۰×۱۰۵۰ نقطه در اینچ‌، WIFI‌، HDMI، بلوتوث، باتری ۹ CELL و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور هم با قیمت یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و با ضمانت ماتریس به بازار عرضه شده است.