لپ‌تاپ‌های پرفروش سونی - ۲۳ آبان ۸۹

بازار دیجیتال- مدل EA ۲ TGX به عنوان لپ‌تاپ پرفروش و با قابلیت سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام پاندا تکنولوژی، یکی از عرضه کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، EA ۲ TGX دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچ از نوع LED است و پردازنده آن INTEL CORE I۵-۲.۲۶GHZ UP TO ۲.۵۳GHZ است. تجهیز به رم چهار گیگابایتی، ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت، اپتیکال درایو DVD و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ نیز ATI HD ۵۴۷۰ با ظرفیت حافظه ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت است. تجهیز به وب کم، بلوتوث، کارتخوان، WIFI و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور با قیمت یک میلیون و ۵۴۷ هزار تومان و با ضمانت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.

همچنین مدل F۱۲ THX/H از لپ‌تاپ‌های صفحه بزرگ این برند در بازار داخلی است که مورد توجه گیمرها و افرادی که تمایل دارند در لپ‌تاپ خود فیلم تماشا کنند، قرار گرفته است. این لپ‌تاپ به صفحه نمایش ۴/۱۶ اینچ‌،پردازنده INTEL CORE I۷ ۱.۷GHZ UP TO ۲.۹GHZ‌، رم چهار گیگابایتی و‌ هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به BLU RAY، کارت گرافیک GEFORCE ۳۱۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت، وب کم، بلوتوث، کارتخوان و .... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ مذکور نیز با قیمت یک میلیون و ۷۱۷ هزار تومان و با ضمانت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.