پرفروش‌های نوکیا و سونی‌اریکسون - ۱۹ مهر ۸۹

X۶ ، C۵ نوکیا و K۹۷۰ ، YARI سونی اریکسون به عنوان خوش‌فروش‌ترین‌های این دو برند در بازار تلفن همراه معرفی شدند. دو مدل گوشی X۶ ، C۵ نوکیا که به ترتیب به بهای ۱۹۰ و ۳۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود، توانسته از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT لمسی ۲/ ۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی از امکانات گوشی X۶ نوکیا به شمار می‌آید.

صفحه نمایش ۲/۲ اینچی TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی از مشخصات فنی گوشی C۵ به شمار می‌آید.

۱۶۶۱، ۱۶۱۶ و ۱۲۰۲ از دیگر گوشی‌های خوش فروش این برند است که با قیمت ۳۸، ۳۵ و ۳۳ هزار تومان در بازار عرضه شد.

دو مدل K۹۷۰ و YARI سونی اریکسون که به بهای ۱۸۴ و ۲۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، مورد خرید بیشتر مشتریان قرار گرفته است.

دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT و ارتقای حافظه داخلی تا هشت گیگابایت از ویژگی‌های اصلی گوشی K۹۷۰ سونی‌اریکسون و صفحه نمایش ۲/۲ اینچی TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی از مشخصات فنی گوشی YARI سونی‌اریکسون به شمار می‌آید.

T۷۰۷، X۱۰ mini و W۲۰۵ از دیگر مدل‌های سونی‌اریکسون به شمار می‌آید که با قیمت ۲۸۵، ۱۷۰ و ۷۳ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.