دوربین عکاسی سبک با حساسیت بالا

بازار دیجیتال- شرکت Canon هفته گذشته و همزمان با برگزاری جشن دهمین سال تولد سری دوربین‌های IXUS این شرکت، دوربین جدیدی را هم به بازار معرفی کرده‌است. این دورربین جدید با مدل HS۱۰۰۰ از سوی مسوولان این شرکت به عنوان باریک‌ترین دوربین بازار جهانی با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابر به بازار معرفی شده است. این دوربین همچنین امکان فیلمبرداری HD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل را به کاربرانش می‌دهد. این دوربین امکان عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل را داشته و دو حرف HS در نام آن به معنای حساسیت بالا یا high sensitivity است. دوربین HS۱۰۰۰ دارای حسگر CMOS بوده و از پردازنده DIGIC ۴ هم بهره می‌برد.

این دوربین می‌تواند فیلم‌هایی به صورت Super Slow Movie با وضوح ۲ مگاپیکسل و سرعت ۲۴ فریم در هر ثانیه را هم ثبت و ذخیره کند و امکان عکاسی از خود را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین بدنه بسیار سبک با طراحی ساده و براقی داشته و در رنگ‌های متنوع مشکی، نقره‌ای، سفید، آبی، قهوه‌ای، طلایی، آبی، نارنجی و صورتی طراحی و تولید شده است. با این همه اما شرکت Canon هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه دقیق این دوربین جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است. این در حالی است که شنیده‌ها نشان می‌دهند این دوربین جدید با قیمت مناسب و منطقی روانه بازار خواهد شد.