اسکنرهای با قابلیت اپسون

بازار دیجیتال- مدل V۵۰۰ به عنوان فتو اسکنر با قابلیت اپسون در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام مادیران، نمایندگی فروش محصولات این برند در بازار داخلی، این فتواسکنر دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به بسته‌های نرم‌افزاریABBYY FineReader Sprint Plus ۶ & ۵ / Adobe Photoshop Elements ۶، امکان حذف گرد و غبار و خراش با استفاده از نرم‌افزار Digital ICE، تجهیز به پورت USB ۲.۰ Hi-speed، کلید مجزای Scan to PDF, E-mail, Copy, Start/Power و قابلیت اسکن نگاتیو، اسلاید و فیلم Medium است.

وضوح اسکن این دستگاه همdpiا ۶۴۰۰×۹۶۰۰ و سرعت اسکن آن ۱۴ ثانیه است. این اسکنر با قیمت ۳۵۵ هزار و ۲۰۰ تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.

همچنین مدل V۶۰۰ از فتو اسکنرهای با قابلیت این برند در بازار داخلی معرفی شد. فتو اسکنر V۶۰۰ اپسون به عنوان حرفه‌ای‌ترین اسکنر عکس، فیلم، نگاتیو و اسلاید با قابلیت اسکن فیلم‌های پانوراما، دستگاهی کاربردی و مناسب برای عکاسان است.

فناوری پیشرفته Digital ICE در این دستگاه امکان حذف گرد و غبار و خراش، بازگرداندن رنگ‌های محو شده و احیای عکس‌های قدیمی و متن را به کاربر می‌دهد. فتو اسکنر V۶۰۰ اپسون با رزولوشنdpiا ۶۴۰۰ × ۹۶۰۰ ، علاوه بر تکنولوژی منبع نوری LED،اسکنری پر سرعت و دارای قابلیت بدون نیاز به زمان گرم شدن است.

اسکن فیلم‌های ۳۵ میلیمتری با ۱۲ فریم همزمان، اسلایدهای ۳۵ میلیمتری با ۴ فریم همزمان، نگاتیو و فیلم‌های Medium Format و پانوراما در ابعاد ۶ × ۲۲ سانتیمتر، از دیگر قابلیت‌های این فتو اسکنر است.

در حال حاضر فتو اسکنر V۶۰۰ اپسون با قیمت ۴۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان و گارانتی یک ساله مادیران در بازار عرضه می شود.

و اما مدل Perfection V۳۰ از اسکنرهای ارزان قیمت اپسون در بازار داخلی است. این اسکنر دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به ۴ کلید مجزایScan to PDF, E-mail, Copy, Start/Power، پورت USB ۲.۰، سازگار با انواع سیستم عامل و... است.

وضوح اسکن این اسکنر نیز ۴۸۰۰×۹۶۰۰ نقطه در اینچ است. V۳۰ هم با قیمت ۱۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان و با ضمانت مادیران به فروش می‌رسد.