بازار لوازم جانبی گوشی تلفن همراه تکان خورد

مدیرفروش لوازم جانبی گوشی تلفن همراه شرکت نامداران ارتباطات همراه از افزایش تقاضا برای این کالا طی یک ماه گذشته در سطح کشور خبر داد. حسین حیدری با بیان این مطلب اظهار داشت: به دلیل شایعه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت کالاهای ارتباطی طی ماه‌های آینده به دلیل مسائلی همچون تحریم اقتصادی، متقاضیان به خرید انواع لوازم جانبی گوشی روی آورده‌اند.

وی با اشاره به روزهای پایانی فصل تابستان اظهار داشت: هم‌اکنون میزان مسافرت‌ها نسبت به گذشته افزایش یافته به همین دلیل نیز استقبال مردم از لوازم جانبی به ویژه هدست بلوتوث‌ها افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با استمرار شرایط فعلی در ماه‌های آینده نیز بازاری گرم و پرفروش برای این کالا پیش‌بینی می‌شود؛ چرا که میزان مشتریان این کالای ارتباطی به طور چشمگیری در حال افزایش است.

حیدری خاطرنشان کرد: به دلیل تعرفه مناسب لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، بیشتر این کالای عرضه شده در بازار قانونی وارد کشور می‌شود و با گارانتی رسمی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مدیر فروش لوازم جانبی شرکت نامداران ارتباطات همراه ادامه داد: هم اکنون جدیدترین بلوتوث‌ها از برند بلوترک نیز با قیمت مناسب در بازار عرضه شده و مورد استقبال چشمگیری از سوی مشتریان قرار گرفته است.