یک لپ‌تاپ ارزان‌قیمت، اما با قابلیت از dell

بازار دیجیتال- مدل ۵۰۱۰ از سری Inspiron از لپ‌تاپ‌های با قابلیت و ارزان قیمت dell در بازار داخلی است. براساس اعلام زیگورات، عرضه‌کننده لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، ۵۰۱۰ یک لپ‌تاپ با قابلیت است که به پردازنده intel core I ۳، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع Widescreen HD WLED Glossy Display with TrueLife است.

تجهیز به کارت گرافیک Standard Intel HD Graphics، شبکه کابلی ۱۰.۱۰۰، درایو نوری، سه پورت usb، درگاه eSATA، وب‌کم ۳/۱ مگاپیکسلی، کارت‌خوان، بلوتوث و شبکه بی‌سیم و ... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

۵۰۱۰ با قیمت ۶۹۹ هزار تومان و با ضمانت زیگورات به فروش می‌رسد و در رده لپ‌تاپ‌هایی با قیمت پایین‌تر از ۷۰۰ هزار تومان جزو نمونه‌های با قابلیت است.

بر اساس اعلام زیگورات، لپ‌تاپ‌های سری Inspiron در رده لپ‌تاپ‌هایی هستند که برای مصارف اداری و خانگی کاربرد دارند. این لپ‌تاپ‌ها در منازل و دفاتر کوچک و انجام کارهایی که نیاز به محاسبات سنگین ندارند مانند مواردی همچون: حسابداری، ویرایش و کار با برنامه‌های مایکروسافت، آفیس و... مناسب هستند.

براساس اعلام این شرکت، پشتیبانی از آخرین پروسسورهای ۲ هسته‌ای و ۴ هسته‌ای اینتل سری i ۳/ i۵ که مجهز به تکنولوژی Turbo Boost هستند. تجهیز به صفحه نمایش عریض با وضوح و شفافیت بالا و صفحه کلید مجهز به قسمت اعداد (مدل ۱۵۶۴) از ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های این سری است.