PMP جدید با طراحی شبیه به iPhone

بازار دیجیتال- شرکت Visual Land به تازگی یک محصول جدید را با نام V-Touch به بازار معرفی کرده است. این محصول در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک نمایشگر لمسی بزرگ با اندازه ۸/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۹۲۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول طراحی شبیه به گوشی موبایل پر طرفدار iPhone داشته و دارای یک دوربین عکاسی دیجیتال است که امکان عکاسی با وضوح تصویر ۲ مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این محصول مجهز به رادیوی FM بوده و قابلیت پخش و ضبط برنامه‌های رادیویی را هم دارد. این دستگاه همچنین دارای اسلات کارت حافظه برای ارتقای حجم حافظه و البته انتقال اطلاعات هم هست. کاربران این دستگاه امکان ضبط صدای دیجیتالی را هم داشته و فایل‌هایی با فرمت‌های رایج را هم برای کاربرانش پخش و اجرا می‌کند. به این ترتیب کاربران این دستگاه می‌توانند فایل‌هایی با فرمت‌های AVI، MPEG-۴، ۳GP، mp۳، WMA، JPEG، GIF و BMP را با استفاده از آن اجرا کنند.

این محصول دارای پورت USB است که امکان انتقال اطلاعات و البته شارژ را هم به کاربرانش می‌دهد. به این ترتیب این محصول در هر بار شارژ امکان پخش ۱۰ ساعت موسیقی و ۳ ساعت فیلم را به صورت مداوم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شرکت تولیدکننده این دستگاه اعلام کرده است که آن را به تازگی و با قیمت ۹۹/۴۷ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.