مانیتورهای پرفروش اتیگ - ۲۵ خرداد ۸۹

بازار دیجیتال- مدل L۷NH۴ به عنوان مانیتور ۱۷ اینچ پرفروش اتیگ در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام گروه صنعتی تاتونگ، عرضه‌کننده مانیتورهای این برند در بازار داخلی، این مانیتور دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر ۱۲۸۰×۱۰۲۴ نقطه در اینچ، شدت روشنایی cd/m۲ا۳۰۰ و نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ است.

مانیتور مذکور قابلیت نمایش ۲/۱۶ میلیون رنگ را داشته و زاویه دید آن ۸۰ درجه افقی و عمودی است. حداکثر زمان لازم برای نمایش تصویر توسط این مانیتور هم ۵ میلی ثانیه است.

تجهیز به دو اسپیکر دو وات، ورودی VGA/DVI و... از سایر ویژگی‌های این مانیتور است.

L۷NH۴ با قیمت ۱۷۲ هزار تومان و با ضمانت گروه صنعتی تاتونگ به فروش می‌رسد. همچنین مدل H۱۷۳ از مانیتورهای ۱۷ اینچ پرفروش این برند در بازار داخلی است که وضوح تصویر آن ۱۲۸۰×۱۰۲۴ نقطه در اینچ و نسبت کنتراست آن ۲۰۰۰:۱ است. شدت روشنایی این مانیتور هم cd/m۲ا۳۰۰ است.

زاویه دید این مانیتور هم ۸۵ درجه افقی و عمودی است. حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی این مانیتور به تصویر ۵ میلی ثانیه است.

مانیتور مذکور به ورودی D-sub مجهز است و با قیمت ۱۴۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

و اما مدل R۲۶۱TW از مانیتور تلویزیون‌های پرفروش این برند در بازار است که بیشتر به عنوان تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مانیتور تلویزیون ۲۶ اینچ دارای ویژگی‌هایی چون، وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ، نسبت کنتراست ۸۰۰:۱ و شدت روشنایی cd/m۲ا۵۰۰ است.

این مدل قابلیت نمایش ۲/۱۶ میلیون رنگ را داشته و حداکثر زمان لازم برای پاسخگویی به تصویر توسط این مدل هم هشت میلی ثانیه است.

زاویه دید این مانیتور هم ۸۹ درجه افقی و عمودی است.