آنوبانینی

بازار دیجیتال- چند روزی به پایان سال نمانده و در این بین افراد سعی می‌کنند با برنامه‌ریزی از تعطیلات نوروزی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. اکثر افراد در این مدت مسافرت را در برنامه خود در نظر می‌گیرند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید و می‌خواهید بهترین مکان را برای سفر خود انتخاب کنید پیشنهاد می‌کنیم به سایت آنوبانینی به آدرس www.anobanini.ir سری بزنید.

سایت آنوبانینی، به معرفی نقاط مختلف دیدنی و آثار باستانی کشور به تفکیک استان، شهر و آثار به جا مانده از گذشتگان همراه با عکس‌های متنوع و جالب در بخش گردشگری می‌پردازد. همچنین مطالب مفیدی از قبیل روش‌های کاهش هزینه سفر، روش‌های برنامه‌ریزی برای سفر، کمک‌های اولیه و رویارویی با شرایط سخت و غیرمترقبه، می‌تواند بیشتر نیازهای اطلاعاتی یک مسافرت را پوشش دهد. در این سایت برای کمک بیشتر به گردشگران، نقشه بیشتر شهرهای ایران نیز ارائه شده است.

اما در مورد انتخاب نام سایت؛ باید بگوییم که آنوبانینی نام قدیمی‌ترین سنگ‌نوشته ایران است که به پیش از دوران هخامنشی‌ها و مادها تعلق دارد و از این جهت که شاید در عرصه ایرانگردی، کمتر شناخته شده باشد و همچنین به دلایل متنوع دیگری که مجال بازگو کردن آن نیست، به عنوان نام خاص سایت جامع گردشگری ایران انتخاب شده است.

در ابتدای این سایت یک نقشه ایران به صورت فلش طراحی شده است که با کلیک روی هر یک از استان‌ها اطلاعات جامعی در رابطه با آن استان برای شما نشان داده خواهد شد.

این سایت دارای بخش‌های دیگری از جمله گالری تصاویر (شامل تصاویر مربوط به آثار باستانی و منطقه‌های گردشگری ایران)، سفرنامه (در این قسمت می‌توانید سفرنامه‌ها و خاطرات مربوط به سفرهای انجام شده در شهرهای مختلف ایران را مشاهده فرمایید و پس از مطالعه آن، نظر خود را راجع به این سفرنامه ارسال کنید)،

انجمن(مثل بیشتر سایت‌های تخصصی، این سایت هم دارای یک انجمن برای اعضا و علاقه‌مندان می‌باشد تا از طریق این انجمن اعضا اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، مسائل و مشکلات خود را با همکاری یکدیگر حل و فصل کنند و با دوستان جدید دیگری آشنا شوند) و ... است.