بازار دیجیتال- پنل پی‌سی Hasee به عنوان جایگزین کامپیوترهای حجیم کنونی وارد بازار ایران شد. براساس اعلام شرکت پاسارگاد آریان قشم که نماینده انحصاری محصولات Hasee در ایران است این محصول جایگزین مناسبی برای کامپیوترهای رومیزی اداری و خانگی خواهد بود. فضای کم موردنیاز، طراحی زیبا، میزان کم مصرف برق، کاهش آلودگی صوتی و کاهش کابل‌ها و ملزومات ارتباطی بین اجزا از مهم‌ترین مزایای پنل پی‌سی است.

در مدل‌های هسی که در حال حاضر نوع "۱۷ آن به بازار ایران آمده است، صفحه نمایش از نوع LCD است. این محصول با توجه به شاخصه‌های سخت‌افزاری می‌تواند به راحتی جایگزین رایانه‌های اداری شود، اما برای بازی‌های رایانه‌ای سنگین توصیه نمی‌شود. از دیگر توانمندی‌های این محصول نوظهور امکان به‌روز رسانی (Update) قطعات آن است که در محصولات مشابه پیشین امکان‌پذیر نبود.

قرار گرفتن تمام قطعات سخت‌افزاری در کنار صفحه نمایش فضای اشغال‌شده توسط این محصول را به میزان قابل توجه‌ای کاهش داده است و استفاده از تکنولوژی بدون سیم زیبایی خاصی را به فضاهای کاری می‌بخشد.

شاخصه‌های سخت‌افزاری این محصول به این شکل است که از یک کارت گرافیکی Intel GMAX۳۱۰۰ با ۲۵۶MB حافظه، هارددیسک ۱۶۰Gb Sata و پردازنده (Core ۲ Duo T۶۶۰۰ (۲.۲GHZ) استفاده می‌کند. این دستگاه دارای ۴ پورت USB، یک پورت PS۲ و یک پورت VGA دارد. همچنین وجود webcam، microphone، head set و card reader از مزایای این دستگاه است. این محصول با گارانتی آریان در حال حاضر در بازار ایران ارائه می‌شود.