شارژر خورشیدی جدید برای محصولات دیجیتال

بازار دیجیتال- این روزها صرفه جویی در مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌زیست به یکی از مهم‌ترین چالش‌های شرکت‌های صنعتی و تولیدکننده تبدیل شده است. درست به همین دلیل هم این شرکت‌ها سعی دارند با استفاده از تکنولوژی‌های جدید از مشکلات مربوط به کمبود انرژی جلوگیری کنند. به این ترتیب باتری و شارژر‌های خورشیدی به تدریج به بازار آمده و با اقبال عمومی هم مواجه شدند. شرکتKeystone هم یکی از این شرکت‌هاست که به تازگی یک شارژر خورشیدی جدید را به بازار معرفی کرده است. این شارژر که با نام ECO TAG به بازار معرفی شده، می‌تواند محصولات و دستگاه‌های کوچک دیجیتال را به راحتی شارژ کند. به این ترتیب این شارژر می‌تواند مانند دو باتری سایز AAA هر دستگاهی را شارژ کند. به این ترتیب دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های موبایل، PMP، دوربین‌های عکاسی دیجیتال و دستگاه‌های دیگر می‌توانند به صورت مستقیم به این دستگاه متصل شده و شارژ بشوند.

این شارژر خورشیدی می‌تواند با ۴ ساعت قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید یا ۸ ساعت در برابر نور غیرمستقیم آن کار بکند. این محصول همچنین دارای یک پورت USB برای اتصال محصولات مختلف هم هست.

شرکت تولیدکننده این شارژر خورشیدی اعلام کرده است که آن را از ماه فوریه و با قیمت ۳۵ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش می‌رساند.