یک محصول پرفروش از کریتیو

بازار دیجیتال- ZEN X-Fi۲ یک mp۴ player صفحه لمسی از خانواده Creative است که در بازار فروش بالایی دارد. با این مدل بدون استفاده از دکمه‌های فیزیکی و فقط به وسیله لمس ظریف نوک انگشتان دست روی نمایشگر ۳ اینچی TFT به تمام کنترل‌های آن دسترسی پیدا می‌کنید. فناوری‌های به کار رفته در X-Fi۲ به شما این امکان را می‌دهد تا این احساس را داشته باشید که گویی در حال گوش کردن به موسیقی زنده هستید. این پخش‌کننده امکان پخش ویدئو با کیفیت بسیار بالا را فراهم آورده است. همچنین دارای گیرنده رادیو FM نیز می‌باشد.

در بالا گفتیم که کیفیت پخش موسیقی در این مدل تا به حال در هیچ کدام از مدل‌های Creative سابقه نداشته است. برای گوش کردن به این خروجی باکیفیت به گوشی‌های با کیفیت نیز نیاز هست که X-Fi۲ با یک جفت از گوشی مدل EP-۶۳۰ همراه شده است. این گوشی‌ها به طریقی طراحی شده‌اند که قادرند نویز بیرونی را حذف نمایند و در سه اندازه مختلف برای راحتی بیشتر موجود هستند.

در کنار اینکه این مدل دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به پیشینیان خود است، X-Fi۲ از فرمت‌های مختلف فایل‌های موسیقی از جمله FLAC نیز پشتیبانی می‌کند که فایل‌های موسیقی را بدون اینکه کیفیت اولیه خود را از دست بدهند نگهداری می‌کند. همچنین این دستگاه از iTunes® Plus نیز پشتیبانی می‌کند که فایل‌های موسیقی را بسیار باکیفیت‌تر فشرده‌سازی می‌کند. علاوه بر اینها توانایی پشتیبانی از فرمت‌هایی چون MP۳، WMA ، Audible۴ را دارد.

شما می‌توانید از بین مدل‌های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی انتخاب نمایید و اگر باز هم به ظرفیت بیشتری برای ذخیره‌سازی نیاز داشتید به راحتی با اضافه کردن یک کارت حافظه microSD این کار را انجام دهید. این پخش‌کننده مجهز به یک سنسور شتاب‌سنج داخلی برای چرخش خودکار تصویر نیز می‌باشد. بنابراین وقتی شما دستگاه را به طور افقی در دست بگیرید تصویر نیز به طور خودکار افقی می‌شود و بالعکس. این پخش کننده دارای بدنه صیقلی و باریکی می‌باشد و با وزن کم و ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی در جیب جای می‌گیرد. گیرنده رادیو FM آن کیفیت خوبی دارد و دارای ۳۲ کانال از پیش تنظیم شده است. بلندگوهای داخلی قادرند صدای بلند را باکیفیت مطلوبی پخش کنند.

پشتیبانی از فرمت‌های فایل‌های موسیقیMP۳, WMA (DRM۹), WAV (IMA-ADPCM) Audible۴, AAC, FLAC، پشتیبانی از فرمت‌های فایل‌های ویدئویی WMV۹, MPEG۴-SP, DivX ۴/۵ and XviD،پشتیبانی از فرمت‌های فایل‌های عکس JPEG, BMP، TIFF, GIF, PNG از سایر ویژگی‌های این کالا است.

این کالا با قیمت ۱۵۹ هزار تومان و با گارانتی دیجی کالا به فروش می‌رسد.