محصولی با نمایشگر بزرگ 5اینچی

بازار دیجیتال- شرکت MyRacer محصولی جدید را به بازار انواع PMP معرفی کرده است. این محصول که با مدل Lisse T۱۰ به بازار معرفی شده است، طراحی ساده‌ای داشته و مجهز به نمایشگر لمسی است. Lisse T۱۰ در واقع در دسته PMPهای بزرگ با نمایشگر بزرگ لمسی قرار می‌گیرد که برای اغلب کاربران و طرفداران تماشای فایل‌های ویدئویی جالب توجه خواهد بود. این دستگاه دارای یک نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه ۵ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۹۲۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر همچنین امکان نمایش فایل‌های ویدئویی با وضوح تصویر ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل را به کاربرانش می‌دهد.

به این ترتیب کاربران می‌توانند فایل‌هایی با فرمت‌های RM، RMVB، AVI، WMV، ASF، DAT، MPG، mp۴، VOB و SMI را در این دستگاه تماشا کرده و فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، AAC، WAV، OGG، FLAC و APE را هم گوش کنند.

اما این دستگاه، همچنین دارای رادیوی FM و قابلیت ضبط صدای دیجیتالی بوده و از یک اسپیکر داخلی با قدرت پخش پایین هم بهره می‌برد. پورت خروجی HDMI این دستگاه هم امکان نمایش تصاویر ذخیره شده روی آن را روی تلویزیون‌ها به کاربرانش می‌دهد.

این شرکت، اما هنوز اطلاعاتی را درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدیدش اعلام و منتشر نکرده است.