یک PMP ارزان قیمت

بازار دیجیتال- یک محصول جدید و البته ارزان قیمت به بازار معرفی و عرضه شده است. این روزها و با نزدیک‌تر شدن به آغاز سال نو میلادی، خرید محصولات ارزان قیمت برای کاربران و خریداران اهمیت بیشتری پیدا کرده است. درست به همین دلیل هم هست که این محصولات طرفداران بیشتری داشته و فروش بهتری هم نسبت به محصولات رقیب خواهند داشت.

شرکت چینی iTools به تازگی چنین محصولی را به بازار انواع محصولات دیجیتال شخصی معرفی و عرضه کرده است. این محصول جدید در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل یا PMP است که با مدل M۶HD به بازار معرفی شده است.

M۶HD مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۸ گیگابایت می‌رسد. با این حال، اما کاربران این محصول قابلیت ارتقا حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه micro SD و حداکثر تا ۳۲ گیگابایت در اختیار دارند.

این PMP دارای یک نمایشگر LCD تمام لمسی با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۷۶۸×۱۳۶۰ پیکسل و ۱۶ میلیون رنگ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RM، RMVB، VOB، DAT، AVI، MKV، H.۲۶۴ و mpeg-۴ را برای کاربرانش نمایش می‌دهد و فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، OGG، APE و Flac را هم برای کاربرانش پخش و اجرا می‌کند.

این محصول دارای امکانات دیگری مانند رادیوی FM و دستگاه کنترل از راه دور هم بوده و از یک خروجی HDMI برای اتصال به انواع تلویزیون هم بهره می‌برد.با این حال اما گویا این شرکت اعلام کرده است که این محصول جدیدش را با قیمت ۵۸ دلار در روزهای اخیر روانه بازار کرده و به فروش می‌رساند.