ثبات قیمت در بازار انواع درایو - ۲۲ فروردین ۸۷

بازار دیجیتال- قیمت انواع درایو طی یک ماه اخیر در بازار ثابت بوده و تغییر چندانی نکرده است. طبق اعلام فعالان بازار، این ثبات قیمت به دلیل کاهش میزان عرضه‌ و تقاضای این کالا در بازار صورت گرفته است و پیش‌بینی می‌شود با پایان یافتن دوران رکود در بازار تجهیزات کامپیوتری و عرضه مدل‌های جدید درایو به بازار، شاهد تغییر قیمت انواع درایو نیز باشیم.

سخایی یک فروشنده درایو در این زمینه می‌گوید: رکود حاکم بر بازار طبق هر سال، تا اواسط و حتی اواخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت و با عرضه مدل‌های جدید به بازار، قیمت مدل‌های قدیمی کاهش خواهد یافت.

این در حالی است که گروه دیگری از فروشندگان معتقدند، با پایان یافتن دوران رکود در بازار تجهیزات کامپیوتری، شاهد افزایش تقاضا و بالطبع رشد قیمت‌های خواهیم بود.

نمایندگی‌های فروش نیز از ثبات قیمت انواع درایو خبر می‌دهند و معتقدند تا پایان یافتن دوران رکود در بازار تجهیزات کامپیوتری، شاهد عرضه مدل‌های جدید به بازار و تغییرات قیمت نخواهیم بود.

مادیران، فراسو و ... نمایندگی‌های فروش درایوهای LG، Farassoo و ... ضمن اعلام ثبات قیمت‌ها از عرضه مدل‌های جدید طی ماه‌های آینده به بازار خبر دادند.