لپ‌تاپ‌های جدید و گران‌قیمت HP

بازار دیجیتال - مدل‌های DV۹۷۷۵ و DV۲۷۷۵ به عنوان لپ‌تاپ‌های جدید و گران‌قیمت سری PAVilion از برند HP معرفی شدند. طبق اعلام بهنامی، کارشناش فروش شرکت گسترش همراه، مدل DV۹۷۷۵ که گران‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ سری PAVilion است، به پردازنده CORE ۲ Duo T۷۷۰۰، رم ۴۰۹۶ مگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به درایو HD DVD، صفحه نمایش ۴/۱۵ اینچ از نوع WxGA، کارت گرافیکی GeForce ۸۶۰۰ با ظرفیت ۱۷۹۱ مگابایت، سیستم‌های WiFi و بلوتوث، وب‌کم، کارت‌خوان و ریموت کنترل از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ گران‌قیمت است. گسترش همراه، قیمت این لپ‌تاپ را دو میلیون و ۱۸۰‌هزار تومان اعلام کرد.

این نمایندگی همچنین مدل DV۲۷۷۵ را یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت این برند معرفی کرد که به پردازنده CORE ۲ Duo T۹۳۰۰ و رم ۴۰۹۶ مگابایتی مجهز است.

DV۲۷۷۵ همچنین به هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت و صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی از نوع WxGA مجهز است. تجهیز به کارت گرافیکی GeForce GO ۸۴۰۰ GS با ظرفیت ۱۴۰۵MBT،‌ سیستم بلوتوث،‌ WiFi، وب‌کم، کارت‌خوان و ریموت‌کنترل از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۵۸۰هزار تومان به فروش می‌رسد. بهنامی همچنین مدل DV۲۶۹۹ را از لپ‌تاپ‌های گران‌قیمت، اما قدیمی سری PAVilion برند HP معرفی کرد.

این لپ‌تاپ نیز به پردازندهCORE ۲ Duo T۷۵۰۰، رم ۲۰۴۸ مگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت و درایو DVD+-Lits مجهز است. تجهیز به صفحه نمایش ۱/۱۴ اینچی از نوع WxGA، کارت گرافیکی GeForce Go ۸۴۰۰ GS با ظرفیت ۸۹۵ مگابایت، سیستم بلوتوث و WiFi، وب‌کم، کارت‌خوان و ریموت کنترل از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ نیز با قیمت یک میلیون و ۵۳۰هزار تومان به فروش می‌رسد.