بازار سیم‌کارت های تلفن همراه این روز‌ها به آرامی سپری می‌شود و اکثر فروشندگان این کالا را بدون نوسان قیمت در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

به گفته فروشندگان تعادل در عرضه و تقاضای سیم‌کارت‌های همراه اول، تالیا و ایرانسل سبب شده است قیمت این سیم‌کارت‌ها با ثبات مشخصی در بازار توزیع شود. بر اساس این گزارش بهای فروش سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت به ترتیب پنج‌میلیون و ۹۰۰‌هزار ریال، چهار‌میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۰۰هزار ریال، سه‌میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال و سه‌میلیون و ۱۰۰‌هزار ریال اعلام شده است.
همچنین سیم‌کارت کارکرده کد یک به بهای پنج‌میلیون و 850‌هزار ریال تا شش‌میلیون ریال به فروش می‌رسد و سیم‌کارت کارکرده کدهای 7،6،5،4،3،2 و 8به بهای چهار‌میلیون و 450‌هزار ریال، سه‌میلیون و 750‌هزار ریال، سه‌میلیون و 200هزار ریال، سه‌میلیون و 250‌هزار ریال، سه‌میلیون و 100‌هزار ریال، سه‌میلیون ریال و دو‌میلیون و 700‌هزار به ریال به فروش می‌رود. همچنین سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری ایرانسل به ترتیب 750‌هزار ریال و 150‌هزار ریال است و سیم‌کارت صفر تالیا با قیمت 550‌هزار ریال به فروش می‌رسد.